Bosch Diesel Service / Bosch Diesel Center
(22) 715 40 00Wymieniać potrafi każdy, naprawiać tylko eksperci
Dołącz do nas
Korzyści przynależności do sieci BDC/BDS
Warsztaty Bosch Diesel Service są samodzielne pod względem prawnym i finansowym. Z firmą Bosch łączy je dwustronna umowa autoryzacyjna. Przynależność do sieci serwisowej wiąże się ze wzrostem prestiżu firmy, jako członka światowej organizacji usługowej o wieloletniej tradycji oraz zapewnia serwisowi uzyskanie z tego tytułu wymiernych korzyści związanych z obsługą klientów. Administrator sieci oferuje dodatkowe wsparcie m.in. obejmujące:
w zakresie kompetencji pracowników:
- różnorodne szkolenia techniczne (2- i 3-dniowe) organizowane w Centrum Szkoleniowym Robert Bosch Sp. z o.o. po preferencyjnych cenach
- doradztwo techniczne prowadzone przez szkoleniowców firmy Bosch na preferencyjnych warunkach
- autorskie szkolenia nietechniczne związane z działalnością warsztatową
w zakresie wyposażenia warsztatu:
- możliwość zakupu urządzeń po preferencyjnych cenach
- doradztwo techniczne dotyczące wyposażenia i infrastruktury warsztatów
w zakresie działań marketingowych:
- promocja sieci Bosch Service przy wykorzystaniu różnorodnych instrumentów marketingowych
- wykorzystanie materiałów promocyjnych i reklamowych
- wsparcie przy organizacji wybranych lokalnych akcji promocyjnych
w zakresie posługiwania się logiem Bosch Service:
- jednolita koncepcja Corporate Identity pozwalająca na używanie znaku firmowego zgodnie z wytycznymi Administratora przy wizualizacji budynku, oznaczaniu dróg dojazdowych, doborze ubrań roboczych dla pracowników warsztatowych i punktu obsługi klienta oraz na dokumentach, reklamach, pieczątkach firmowych itp.
w zakresie obsługi funkcjonalnej:
- jednolity program warsztatowy
- strony internetowe www.bosch-service.pl
- jednolite adresy e-mailowe i skrzynki pocztowe
- Indywidualne Konta informacyjne
Firma Bosch oferuje również serwisom pomoc przy rozbudowie i wyposażeniu warsztatu oraz w rozszerzaniu działalności usługowej i pozyskiwaniu nowych klientów.
Zapewnienie profesjonalizmu i wysokiego standardu oferowanych usług jest celem nadrzędnym dla każdego Bosch Diesel Service. Dlatego firma Bosch określa najważniejsze minimalne kryteria przyjęcia do sieci:
Zakres usług
Wykrywanie usterek i naprawa konwencjonalnych podzespołów i układów dieslowskich firmy Bosch, obsługa i diagnoza wszystkich systemów firmy Bosch na pojeździe.Infrastruktura budynku
- 2 stanowiska wyposażone w podnośniki lub jedno stanowisko wyposażone w podnośnik, drugie stanowisko z kanałem
- pomieszczenie do montażu/demontażu podzespołów dieslowskich
- pomieszczenie do sprawdzania podzespołów dieslowskich na stanowisku probierczym
- magazyn z pompami naprawionymi
- biuro obsługi klienta wyposażone w:
- wystawkę części Bosch
- min. 2 miejsca siedzące dla klientów zlecających usługę
- poczekalnię dla klientów
- toaletę
- parking dla klientów (min. 5 miejsc)
Wyposażenie techniczne
- stanowisko probiercze firmy Bosch z oprzyrządowaniem do napraw wszystkich układów dieslowskich
- narzędzia do montażu/demontażu układów dieslowskich z pojazdów
- próbnik wtryskiwaczy
- tester diagnostyczny KTS oraz narzędzia do diagnozy układów dieslowskich firmy Bosch na pojeździe
- aktualne oprogramowanie ESI w wersji abonamentowej w minimalnym zakresie A+C7/C9+B+D+K+W+M
Wyszkolenie techniczne Pracowników
Dwóch pracowników przeszkolonych w zakresie napraw układów dieslowskich i jeden pracownik przeszkolony w zakresie diagnostyki układów dieslowskich na pojeździe.Wyszkolenie Pracowników Punktu Obsługi Klienta
- szkolenie wszystkich pracowników POK z zakresu obsługi klienta
Standardy funkcjonalne
- stosowanie druków zleceń naprawy
- program warsztatowy (w przypadku potrzeby zakupu nowego programu program Integra w wersji 5.4 Pro lub wyższej)
- komputer ze stałym dostępem do Internetu
- stosowane osłony warsztatowe na siedzenia, błotniki i kierownicę
- czystość i porządek wokół serwisu, w Punkcie Obsługi Klienta i w hali napraw
- rachunek/faktura zawierają czytelne i szczegółowe informacje o zakresie usługi oraz użytych częściach
- ubezpieczenie OC warsztatu z opcją błędu w sztuce, jazdy próbnej, odbioru samochodu od klienta i jego zwrotu
Wizualizacja obiektu i dróg dojazdowych
- wizualizacja i kolorystyka budynku zgodna z wytycznymi koncepcji Bosch Diesel Service
- oznaczanie budynków, w których prowadzona jest działalność BDC innymi oznaczeniami niż licencjonowane od RBPL wymaga każdorazowej akceptacji RBPL dotyczącej sposobu oznaczenia
- min. 3 tablice informacyjno-dojazdowe lub znaki drogowe
- min. 1 maszt na flagę
- pracownicy warsztatu wyposażeni w oryginalne ubrania robocze zgodne z wymaganiami koncepcji Bosch Service
- wszystkie druki firmowe (wizytówki, papier firmowy, pieczątka itp.) zgodne z wymaganiami koncepcji Bosch Service